❶ OFICIÁLNÍ CERTIFIKOVANÁ DISTRIBUCE V ČR ❷ 100% SKLADEM ❸ EXPEDUJEME DO 24 HODIN ❹ DOPRAVA ZDARMA NAD 2500 CZK ❺ DÁRKY K OBJEDNÁVKÁM #BojovnikZaVlasyKrasnejsi

Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

VraceniVRÁCENÍ

Nejste spokojeni se svým zbožím?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Poštovné, které platíte při zaslání zpět k nám, hradíte na vlastní náklady. Zboží musí být nepoužité.

Buďme k sobě ale upřímní - zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout nebo ponížit cenu s přihlédnutí k opotřebení, protože takto vrácený produkt je neprodejný.

 

Vrácení zboží 

Vytiskněte daňový doklad, který jste obdrželi emailem po dodání zboží. Přiložte prosím tento vyplněný formulář Odstoupení od smlouvy, připojte číslo účtu pro vrácení částky a společně s nepoužitým zbožím v originálním obalu, velmi důkladně zabalené zašlete na adresu:

Luxusnivlasy.cz
Tovární 263
33012 Horní Bříza

info@luxusnivlasy.cz
775 470 333

Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?

Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme stejným způsobem, jako jsme je přijali. 

 

ReklamaceREKLAMACE

Moc nás mrzí, pokud je se zbožím cokoli v nepořádku, např.:

  • zboží nedorazilo kompletní (v objednávce chyběl produkt)
  • došlo k záměně (v objednávce mám jiný produkt, než jsem si objednala)
  • zásilka byla poškozena během přepravy 
  • produkt nefunguje

 

dejte nám o tom prosím co nejdříve vědět (e-mailem info@luxusnivlasy.cz) a zároveň zašlete zboží s vyplněným Reklamačním listem na adresu:


Luxusnivlasy.cz

Tovární 263
33012 Horní Bříza

info@luxusnivlasy.cz
775 470 333

 

Do 24 měsíců od zakoupení (u některých druhů zboží 6 měsíců) máte právo na uplatnění reklamace – přesné znění reklamačních podmínek naleznete v obchodních podmínkách.

V balíčku nesmí chybět:

  • kopie daňového dokladu
  • důvod reklamace.

 

Zboží musí být zabaleno tak, aby v pořádku dorazilo k nám (u poškozeného zboží musí být zásilka vč. původního obalu a výplní a zabezpečena tak, aby nedošlo k úniku nebo poranění během přepravy). Za zásilku a její stav během přepravy odpovídá odesílatel.

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, obvykle nám na to stačí dva týdny, ale ze zákona máme danou lhůtu 30 dní (počítáno od doručení zboží k reklamaci).

Obvyklé způsoby řešení reklamace:

  • oprava nefunkčního produktu nebo jeho výměna (pokud není dostupný nahrazení podobným nebo lepším typem)
  • zaslání chybějícího produktu
  • výměna produktu 
  • sleva nebo kupón na příští nákup
  • vrácení kupní ceny (dle NOZ)

 
Můžete nám navrhnout, jak byste si přál(a) reklamaci vyřešit, v určitých případech můžeme k vašemu přání přihlédnout. 

Tip! Chcete se vyhnout reklamacím? Pojistěte si doručení svojí objednávky v košíku. Pokud je zásilka pojištěná, je reklamační řízení zrychlené a obratem vám posíláme zásilku nebo chybějící zboží znovu (pokud je skladem). Zpětnou zásilku jen zabalíte a náš kurýr si jí u vás vyzvedne.


V případě nejasností nebo dotazů se neváhejte obrátit na 

+420 775 470 333

info@luxusnivlasy.cz

 

Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.